Konzistentnost serveru - jak zabezpecit?

Čtvrtek Prosinec 9 02:10:54 CET 1999

On Wed, 8 Dec 1999, Petr Snajdr wrote:

> prevazna cast by byla nekdy nezi 9 a 19 hodinou. Jenze laboratorni
> podminky jsou IMHO prilis idealni vuci tomu co se deje na Internetu.

Divim se, ze nekdo vubec dela nejake pokusy v labu. :)

> Vite co je na tom yzajimaveho? To o tom o cem mluvim ja se zda, ze
> vznika i kdyz je pocitac naprosto v pohode  a ma mizivy load.

Jeste je moznost narvat do jadra spoustu kontrol (a la assert()) a cekat,
az se nekdo chyti. Po pravde receno se divim, ze ta ty kontroly uz nejsou.
Vzdycky se mi vyplatilo prospikovat program spoustou kontrol na "nemozne
stavy" (a prelozit to bez nich az v okamziku, kdy to bylo fakt dobre
otestovane).