Pomaly SQUID

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Prosinec 9 08:44:58 CET 1999

> No nema vyznam ukazovat defaultnu konfiguraciu. Proste vsetko je po starom
> a pridal som len riadok cache_peer stary.proxy.sk parent 8080 3130 proxy-only

aha. ked myslis, ja osobne by som si ho nastavil. a urcite aj quick_abort.
skratka default by som si nedaval.

> Ooops toto sa mi zda velmi nesystematicke riesenie. Pretoze viem, ze aj moja
> verzia ide dobre len chcem vediet v com je problem.

pokial to nie je 2.2.5 tak dobre nechodi :-)
1.1.2x zerie strane pamat. 2.2.5 zerie tak o 100MB menej u mna.
navyse poslovencena aj krajsie vyzera :-)

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }