Pomaly SQUID

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Čtvrtek Prosinec 9 16:29:56 CET 1999

> Mam takyto problem so squidom. Mam RH6.1 a squida z tejto ditribucie
> a po nainstalovani a nakonfigurani squida ide browsovanie cez neho velmi
> pomaly a divne. Squida u seba mam nastaveneho tak aby sa spajal na dalsiu proxy
> zhodov okolnosti tiez squid. Vyuzivam len HTTP spojenie v mojom squidovi.

a tu je dovod (aspon podla mojich skusenosti)
squid chodi relativne rychlo ked je sam ale ked sa viaze na nadradenu cache pomocou
http tak to nejde bohvieako
ak je to mozne skusil by som ako napravu pouzit alternativny protokol v squidovi na
komunikaciu medzi caches

> Ostatne veci som u seba nemenil (iba, ze kto sa moze konektovat).
> No a stavaju sa take veci, ze ked idem cez toho squida ta odozvy su niekedy
> velmi zalostne pritom normalne bez squida to ide krasne. A niekedy sa stane, ze
> niektore stranky dokonca ani nenatiahne a vyhlasy, ze dana adresa sa neda najst.
> Ale pritom normalne ide.
> Mohol by mi niekto poradit co mam zle nastavene v squidovi?
> Dakujem

dalsia vec je ako je nastavena velkost pamate a mnozstvo suborov a disku
pokial su to nejake skupe hodnoty tak to vykonnost squidu dost ovplyvni, cache je
rychla ak naozaj plni ulohu cache a nie ulohu prostrednika

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |