Problém - čeština v konzoli (RH 6.1)

Marek Antozi pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
Čtvrtek Prosinec 9 09:45:39 CET 1999

On Thu, 9 Dec 1999, Jodas Petr wrote:

> Dobrý den,
> zkoušel jsem rozchodit správné zobrazení českých znaků v textové konzoli.
> Bohužel neúspěšně. Postupoval jsem přesně podle Czech-HOWTO a nic. Použil
> jsem příkaz "setfont lat2-16.psf" - font se sice změnil, ale správné
> zobrazení českých znaků však nikoliv. Co s tím ?
skusali ste to konfigurovat aj pomocou kbdconfig ? potom sa opati spustit
/etc/rc.d/init.d/keytable

inac .. potom ked sa prepnete do textovej konzoly je dobre mat v ~/.login
nieco ako /sbin/setsysfont

					zatial tolko .. ma ;)
LiNUX - Live free or die
Office:                                                       Contact:
Technical University FVU SjF                           antozim na tuke.sk
Letna 9                           pgp finger pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
041 87 Kosice Slovakia                           Tel. +421/95/602 2152