Problém - čeština v konzoli (RH 6.1)

Michal Svec rebel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 9 09:53:19 CET 1999

> skusali ste to konfigurovat aj pomocou kbdconfig ? potom sa opati spustit
> /etc/rc.d/init.d/keytable

Melo by stacit napsat do souboru /etc/sysconfig/i18n toto:

SYSFONT=ucw16.psf
UNIMAP=latin2-ucw.uni
SYSFONTACM=latin2-ucw.scrnmap

> inac .. potom ked sa prepnete do textovej konzoly je dobre mat v ~/.login
> nieco ako /sbin/setsysfont

Tohle je urcite scestne, fonty by mely normalne fungovat i po prepnuti.
Nehlede na to, ze tohle vyresi jen prvni prepnuti.

Michal