ETHx v linuxu

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Čtvrtek Prosinec 9 09:35:51 CET 1999

On 8 Dec 1999, Leos Bitto wrote:
> [...]
> : > : > sietoviek tak v takom poradi sa im pridelia nazvy!
> : > :
> : > : IMHO:
> : > : Pokud pouzivate moduly, tak to jde.
> : >
> : > Ne pokud mate vice PCI sitovych karet pouzivajicich stejny driver.
> :
> : I pokud by zajistil v BIOSU, ze stejny PCI slot dostane vzdy stejne IRQ ?
> : Osobne v takovych pripadech moduly nepouzivam !
>
> Tedy omezme se jen na PCI karty:
>
> Asi mluvime kazdy o necem jinem. Ano, pokud nemenite hardware (ani

Ano naladme se na stejnou notu :)

> neprehazujete karty v PCI slotech), eth0 bude vzdy ta sama karta. Ale
> jaka, to rozhodne kernel, ne vy. Vy pouze reknete ze jako eth0 tak eth1
> ma driver eepro100, napriklad. A mate v pocitaci dve sitovky Intel
> EtherExpress Pro 10/100. Potom driver v kernelu, ne vy, rozhoduje ktera
> bude eth0 a ktera eth1. Ale rozhoduje to pokazde stejne.

Souhlas.
Ale ja to myslel tak, ze pokud vim IRQ jake sitovka pouziva, a zarucim ze
bude vzdy stejne i po pridani dalsiho HW, mohu toho vyuzit pri zavadeni
modulu a vnutit jadru jmena if. Ale asi ne vzdy (zavislost na driveru -
- obdobne jako u lilo.conf) to bude fungovat !? Jak jsem jiz rekl, ja
v takovych pripadech moduly nepouzivam !

S pozdravem

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , stanislav.kysela na email.cz