ETHx v linuxu

Pátek Prosinec 10 09:14:28 CET 1999

Stanislav Kysela (kysela na terms.cz) wrote:
:
: Ale ja to myslel tak, ze pokud vim IRQ jake sitovka pouziva, a zarucim ze
: bude vzdy stejne i po pridani dalsiho HW, mohu toho vyuzit pri zavadeni
: modulu a vnutit jadru jmena if.

U vsech driveru pro PCI karty co jsem doted pouzival toto pouzit nelze.
Naopak to lze pouzit u drtive vetsiny driveru pro ISA karty.

: Ale asi ne vzdy (zavislost na driveru -
: - obdobne jako u lilo.conf) to bude fungovat !?

Presne tak. Zavisi jen na driveru zda to umozni nebo ne. A jak to vypada
doopravdy viz vyse.

: Jak jsem jiz rekl, ja v takovych pripadech moduly nepouzivam !

Neni duvod nepouzivat. Kdyz to udelate dobre, bude to fungovat stejne
jako u driveru v kernelu. A moduly maji navic jeste dalsi prednosti.

Leos Bitto