Frame buffer a NVidia RIVA TNT2

Jiří Šmíd smidj na poli.feld.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 9 11:16:50 CET 1999

	Dobrý den,

zkoušel jsem použít frame buffery na kartě NVidia RIVA TNT2 v jádře
2.3.30 a výsledek mě nepříjemně překvapil. Rychlost grafiky byla
extrémně pomalá (např. scrollování textové konzole běželo rychlostí cca
1 řádek za 0.5 s). Už jsem používal fb na výkonově mnohem slabším
počítači s grafickou kartou ATI RAGE IIC s výrazně lepšími výsledky.
Má někdo nějaké jiné zkušenosti s touto kartou+fb nebo nějaký nápad co
s tím ?
--
Jiří Šmíd alias Marqart, smid na printsoft.cz
GAT d- s:++ a- C+ UL P+ L+++ E+ W N++ w-- O-- V- PGP+ tv-- b+ D---- G e- h!