Frame buffer a NVidia RIVA TNT2

Miroslav Petricek miroslav.petricek na iname.com
Úterý Prosinec 14 18:30:15 CET 1999

"Jiří Šmíd" wrote:
> zkoušel jsem použít frame buffery na kartě NVidia RIVA TNT2 v jádře
> 2.3.30 a výsledek mě nepříjemně překvapil. Rychlost grafiky byla
> extrémně pomalá (např. scrollování textové konzole běželo rychlostí cca
> 1 řádek za 0.5 s). Už jsem používal fb na výkonově mnohem slabším
> počítači s grafickou kartou ATI RAGE IIC s výrazně lepšími výsledky.
> Má někdo nějaké jiné zkušenosti s touto kartou+fb nebo nějaký nápad co
> s tím ?

Nedavno jsem zkousel neco podobneho s Rivou 128 a Rivou TNT. Ten
framebuffer - rivafb - byl pridan do jadra teprve nedavno
(tusim v 2.3.29). Podle meho nazoru jeste neni ve stadiu, aby se dal
normalne pouzivat. Dokonce ani nema dokumentaci.
  Resenim muze byt pouziti vesafb :(, nebo pockat az s rivafb nekdo
chytrejsi pohne.

--
/*
  . Miroslav Petricek  mpe na atlas.cz   .