Kernely 2.2.* (Bylo Re: kernel 2.2.12)

Petr Soucek petr na ryston.cz
Čtvrtek Prosinec 9 23:01:04 CET 1999

Leos Bitto wrote:

> Mikulas Patocka (mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz) wrote:
> : Proti tomu, ze RedHat dava do kernelu patche s novyma featurama nic nemam.
> : Ale pripada mi divne, ze kdyz je tu jedna rada kernelu 2.2.X (ve ktere se
> : delaji take pouze bugfixy), tak RedHat prijde s novou radou 2.2.5-X.
>
> Tohle je blbost. Nesmis verit vsemu co se napise v teto konferenci.
> Kernel 2.2.5-X je hodne stary a RedHat ho uz davno nepodporuje.

To ano. Stejne je ale poucne podivat se treba do
kernel-2.2.13-0.5.src.rpm, jednak uz obsahuje 2.2.14pre9, jednak je tam
treba zapracovan driver 3C9xx od 3COMu a rada dalsich uprav, z nichz o
rade ani nevim, k cemu jsou. Takze je opravdu otazka, jestli kompilace
"vanilla" kernelu v RH je to prave - i kdyz mi snad vzdy fungoval.

Petr Soucek