ETHx v linuxu

Marek Blasko blasko na linux.vujett.sk
Pátek Prosinec 10 10:41:06 CET 1999

Stanislav Kysela wrote:

> Muzete mi rici jake, rad se dozvim neco noveho. Ma neduvera k modulum
> vyplyva z detailnejsi neznalosti mechanismu jejich zavadeni do pameti k
> jiz naloadovanemu jadru. Podle meho je to zbytecne dalsi misto
> potencionalnich problemu. Bohuzel, me znalosti programovani nejsou na
> takove urovni abych si mohl tento mechanismus nastudovat z prislusnych
> zdrojaku.

moduly: zaberaju viac pamete ako ked su ovladace zavedene v jadre
kvoli tomu ze u jadra sa vie kde ten ovladac bude ale u modulu to nevie nik
preto moduli maju trocha inu binarnu podobu (vedsiu a univerzalnejsiu)

Co sa tika bezpecnosti tak davnejsie som cital 2.0.x jadra o nejakom probleme z
kerneld ale neviem jak je to teraz.

Moduli je dobre pouzivat ne veci tipu stream ktopre vyuzijem raz za mesiac a aj
to len na hodinku. Ale ovladace siete, sietoviek, protokolov a pod je najlepsie
mat v jadre.
--
niesom pokoreny!
len ryjem drzkou v zemi.