ETHx v linuxu

Stanislav Kysela kysela na terms.cz
Pátek Prosinec 10 10:04:14 CET 1999

On 10 Dec 1999, Leos Bitto wrote:
> Stanislav Kysela (kysela na terms.cz) wrote:
> : Jak jsem jiz rekl, ja v takovych pripadech moduly nepouzivam !

V pripadech, kdy se jedna o servery a hlavne routery. Tehdy se snazim
temer o maximalni optimaliozaci pro konkretni ucel. Tedy krome bezicich
procesu a bezpecnostnich opatreni i o optimalizaci jadra. Moduly IMHO je
vyhodne pouzivat na pracovnich stanicich pro funkce nebo HW ktere(y)
pouzivam jen obcas.

> Neni duvod nepouzivat. Kdyz to udelate dobre, bude to fungovat stejne
> jako u driveru v kernelu. A moduly maji navic jeste dalsi prednosti.

Muzete mi rici jake, rad se dozvim neco noveho. Ma neduvera k modulum
vyplyva z detailnejsi neznalosti mechanismu jejich zavadeni do pameti k
jiz naloadovanemu jadru. Podle meho je to zbytecne dalsi misto
potencionalnich problemu. Bohuzel, me znalosti programovani nejsou na
takove urovni abych si mohl tento mechanismus nastudovat z prislusnych
zdrojaku.

S pozdravem

--
Stanislav Kysela    -    UNIX systems & network administrator
e-mail: stanislav.kysela na terms.cz , stanislav.kysela na email.cz