Instalace & Autopartitioning FAILED

Hroza Pavel pavel.hroza na grupoantolin.es
Pátek Prosinec 10 11:38:00 CET 1999

z vlastni zkusenosti vim, ze disk druid se chova prinejmensim nevyzytatelne
- me jednou vesele rozdelil disk, na ktery se vesele nainstaloval linux a az
pote jsem zjistil, ze disk vubec neni rozdeleny...

doporucuji pouzit klasicky fdisk

Pavel Hroza