Instalace & Autopartitioning FAILED

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Pátek Prosinec 10 15:45:21 CET 1999

 neco podobneho, v horsim vydani me potkalo vcera.
Instaloval jsem RH6.1cz na pocitac PIII,500MHz, 12GB disk,
obsazeny presne z poloviny winNT. Po vytvoreni partitions
v diskdruidu jsem schvalil jejich zapis na disk a tim jsem skoncil.
Spadl instalator a provedl se reboot.
Pri pokusu o fdisk vse fungovalo, az do pokusu o zapis part. tabulky
na disk. Fdisk proste spadl.
Az kdyz jsem zkusil textovou instalaci, dozvedel jsem se vic. Signal 11.
Predpokladam, ze by to mohly byt vadne pameti, ale nevim. Zatim jsem je
nemenil.

--
	Pavel Formanek
UT AVCR, Dolejskova 5