Instalace & Autopartitioning FAILED

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Prosinec 10 15:48:48 CET 1999

Tento problem jsem uz taky mel, pokazde to byli to pameti,
ale v jednom pripade to delalo pri instalaci z CD, pokud jsem zacal instalaci
z disket a pak pokracoval z CD tak bylo vse OK.
Mohla to byt nahoda, vic nevim, jo taky se tam pletli NT.
Byl to ale RH 5.0 a RH5.2
Dan