web a proxy

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Sobota Prosinec 11 12:56:40 CET 1999

On Sat, 11 Dec 1999, you wrote:

>     xbr> Dobry den, spravci spustili proxy server (m$) (na win siti s
>     xbr> nekolika linuxy a sgi), a nastavili ho tak aby neakceptoval nic
>     xbr> jineho nez MS Internet Explorer. Pozadavky jinych browseru odmitne
>     xbr> (kupr Netscape z win i linuxu).  Pouzival jsem wget, ale ted jsem

<JOKE>
To bude urcite bezpecnostni opetreni, ActiveX podporuje jen IE :)
</JOKE>

>     xbr> namydleny, na mou prosbu o to aby byl wget akceptovan se mi
>     xbr> spravce vysmal. Snazil jsem se zjistit jak se browser zahlasuje,

Nejlepe se smeje ten kdo se smeje naposled :-)
Kdyby chapal smysl svtch opatreni asi by se nesmal :-)

> Nektere stahovace (myslim ze i wget) umi nastavit retezec, kterym se

Myslim,  ze je to nejak takto: -U agent-string'

> hlasi. V info dokumentaci to urcite bude. Jinak je moznost nastavit si na
> svem pocitaci proxy (treba wwwoffled, muze byt vyuzita i vice pocitaci) a
>  nastavit ji tak, aby se hlasila jako IE.

Presne.

>   Ale nejlepsi (a mozna nejjednodusi) by bylo vymenit ty "spravce".

Treba k tomu ma nejaky duvod. Napriklad nema co na praci :-)

--
S pozdravem
   Petr Snajdr