web a proxy

David Sauer davids na penguin.cz
Sobota Prosinec 11 08:56:46 CET 1999

>>>> "xbr" == xbr  <xbr na post.cz> writes:

    xbr> Dobry den, spravci spustili proxy server (m$) (na win siti s
    xbr> nekolika linuxy a sgi), a nastavili ho tak aby neakceptoval nic
    xbr> jineho nez MS Internet Explorer. Pozadavky jinych browseru odmitne
    xbr> (kupr Netscape z win i linuxu).  Pouzival jsem wget, ale ted jsem
    xbr> namydleny, na mou prosbu o to aby byl wget akceptovan se mi
    xbr> spravce vysmal. Snazil jsem se zjistit jak se browser zahlasuje,

Nektere stahovace (myslim ze i wget) umi nastavit retezec, kterym se
hlasi. V info dokumentaci to urcite bude. Jinak je moznost nastavit si na
svem pocitaci proxy (treba wwwoffled, muze byt vyuzita i vice pocitaci) a
 nastavit ji tak, aby se hlasila jako IE.

  Ale nejlepsi (a mozna nejjednodusi) by bylo vymenit ty "spravce".

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na penguin.cz (mime compatible)