SMP a Linux

jan blaha jan.blaha na post.cz
Sobota Prosinec 11 17:09:07 CET 1999

Dobry den,
chtel bych se nekoho, kdo je v tomhle smeru nejaky guru, jak se to ma v Linuxu
se SMP, respektive jak je to dobry v jadrech 2.2.x

V dohledne dobe bych si rad koupil novy board a napadlo mne, jestli je lespi
nejaky to PIII na nejakych 450, nebo dva Celeroni rekneme na 500.

Mohl by mi nekdo doporucit v tomhle pripade nejaky fungujici board.
Bylo by smutne prinyst domu desku za nejakych 6000 kacek a zjistit, ze to Linux
nepodporuje.

Dale bych se hypoteticky zeptal, jestli by slo spustit na siti termianal, ktery
by byl nejaka 386, ji vnutit X protokolem grafiku a na tom dvouprocesoru
nastavit tak, aby jeden z tech celeru pocital jenom pro ten terminal....

A jeste by mne zajimalo, jak je to na Linuxich jadrech s podporou Athlonu.
Da se nejak jadro 2.2.x postavit tak, aby bylo Athlonu na miru?

Dekuji za odpoved
Jan Blaha