ETHx v linuxu

Marek Blasko blasko na linux.vujett.sk
Neděle Prosinec 12 09:48:16 CET 1999

Leos Bitto wrote:

> Marek Blasko (blasko na linux.vujett.sk) wrote:
> :
> : moduly: zaberaju viac pamete ako ked su ovladace zavedene v jadre
> : kvoli tomu ze u jadra sa vie kde ten ovladac bude ale u modulu to nevie nik
> : preto moduli maju trocha inu binarnu podobu (vedsiu a univerzalnejsiu)
>
> Zkuste si ten rozdil ve velikosti vycislit a zjistite ze na stroji se
> 16 MB RAM a vice se timto vubec nema cenu zabyvat. Stroje s mene RAM
> maji pod Linuxem navic i spoustu dalsich problemu takze se nema cenu
> zabyvat jimi samotnymi, pokud pro ne nemate nejake doopravdy
> [...]

Krasne riesenie (nikoho mi to pripomina) naco sa serkat z 10KB ked si mozem
kupit novu pamet, co pamet racej aj dosku a najlepsie celu masinu a o rok
znova!! KRASA!

A k tej ram s tou som nemal nikdy problem 4MB (co je minimum na 2.X jadra)
A pouzitim ovladacou v jadre som usetril nejakych 50K a 10% procesoroveho
casu (386dx/40) pri zavadzani systemu.

--
niesom pokoreny!
len ryjem drzkou v zemi.