ETHx v linuxu

Pondělí Prosinec 13 10:28:37 CET 1999

Marek Blasko (blasko na linux.vujett.sk) wrote:
: Leos Bitto wrote:
: >
: > Marek Blasko (blasko na linux.vujett.sk) wrote:
: > :
: > : moduly: zaberaju viac pamete ako ked su ovladace zavedene v jadre
: > : kvoli tomu ze u jadra sa vie kde ten ovladac bude ale u modulu to nevie nik
: > : preto moduli maju trocha inu binarnu podobu (vedsiu a univerzalnejsiu)
: >
: > Zkuste si ten rozdil ve velikosti vycislit a zjistite ze na stroji se
: > 16 MB RAM a vice se timto vubec nema cenu zabyvat. Stroje s mene RAM
: > maji pod Linuxem navic i spoustu dalsich problemu takze se nema cenu
: > zabyvat jimi samotnymi, pokud pro ne nemate nejake doopravdy
: > specializovane vyuziti.
:
: Krasne riesenie (nikoho mi to pripomina) naco sa serkat z 10KB ked si mozem
: kupit novu pamet, co pamet racej aj dosku a najlepsie celu masinu a o rok
: znova!! KRASA!

Ja to presne tak citim a to bez ironie.

: A k tej ram s tou som nemal nikdy problem 4MB (co je minimum na 2.X jadra)
: A pouzitim ovladacou v jadre som usetril nejakych 50K a 10% procesoroveho
: casu (386dx/40) pri zavadzani systemu.

Stojim si za tim, ze nema cenu takovyto hardware pouzivat. Bezte do nejakeho
pocitacoveho bazaru, utratte par set korun a budete mit nekolikanasobne
vykonejsi hardware. Tech par set se vam okamzite vrati ve vasi usetrene
praci, pokud si ji ovsem necenite velice malo. Pristup "moje prace je
zadarmo" jsem opustil uz davno.

Leos Bitto