Moduly versus kernel (Re: ETHx v linuxu)

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Neděle Prosinec 12 19:31:20 CET 1999

> Modularni linux kernel je stabilnejsi???

ak poviem ano je to demagogia ale pokial ti prdne nejaky modul tak ho mozes
unloadnut, pokial ti to prdne v jadre (ak mne naposledy ked som bol taky mudri ako
ty) tak som musel restartovat server koli cd-cku a vzhladom na to ze ta cdromka
bola zmrznuta a nechcela syncovat (ona totiz necite cd-rw ale to som este nevedel)
a driver potom nechcel syncovat ani ostatne zariadenia (ani scsi disky) a tak som
mal po chlebe lebo mi zblbol filesystem na jednom disku
to bol skratka prikjlad ako to robit nemas
najvhodnejsie je precitat si o kerneli viac a trosku pozistovat co to aj o vazbach
hardveru
potom si lahsie zostavis kernel na mieru.
niektore drivery sa neodporucaju dat ako moduly ale niektore naopak ano
okrem toho ak mas nejake zariadenia ktore pouzivas len obcas (zvukovka, zipka
apod.) tak je hlupost zaberat pamat ich drivermi hlavne ak nemas RAM na
rozhadzovanie
mrkni si co pisu v dokumentacii o kerneli co je pripojena k zdrojakom

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |