Moduly versus kernel (Re: ETHx v linuxu)

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Neděle Prosinec 12 21:06:54 CET 1999

> A kdyby ten driver byl modularni, slo by urcite ten modul odpojit a zase
> pripojit az potom zasyncovat a pokracovat bez problemu? Ja osobne nevim,
> zda ano ci ne, ale zajimalo by me to, pripada mi podivne, ze kdyz odpojim
> modul nejakeho filesystemu, tak ze to ten filesystem neuvede do poradku
> samo (umount, sync ...) RESP. spis - zda by jadro v dane situaci vubec
> dovolilo ten modul odpojit ... ??? (nevite to nekdo?)

no mne to neslo odpojit ked to bolo v kerneli a islo ked to bol modul
problem ale nebol vo filesysteme ale v device
cdromka nechcela citat cd-rw vobec a nechcela ani to cd vyplut a pri
prikazoch ktore boly so sync spojene hadzalo segmentation fault kde davalo
chybu 11 co je myslim hw

tiez asi zavisi aku mas cdromku ci atapi alebo scsi ;) a ci je taka blba ako
moja alebo ci je inteligentna a resetne sa ked ju pekne poprosis ;)

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |