ETHx v linuxu

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Prosinec 13 12:41:58 CET 1999

On Mon, 13 Dec 1999, you wrote:

> : Naco my je tato vlastnost na Rock-Stable servry ?????
>
> V okamziku kdy ten modul usetri jeden jediny reboot, uz je to prinos.

Kdyz vemu to kolikrat jsem potreboval a mohl "jen" vymenit nejaky
modul, pak mi se mi to zase nezda az tak uzitecne. Navic asi ne kazdy
modul za chodu lze vymenit a priznam se, ze bych na to ani nemel
odvahu bez nejakych prechozich zkusenostech. Tusim, ze
treba v driveru k sitovce Intel Express byl nejaky bug, ktery
zablokoval sit pokud se modul unloadnul a zase loadnul.

> Myslim si ze rock-stable server ktery se nikdy nemusi rebootovat vubec
> nikdy, ani jednou, patri do science-fiction a je pouze zboznym pranim
> kazdeho spravce.

Na rock-stable serveru IMHO (!) nema Linux ( a prevazna cast bezne pouzivanych
OS) co delat.

--
S pozdravem
   Petr Snajdr