ETHx v linuxu

Pondělí Prosinec 13 15:37:43 CET 1999

Petr Snajdr (snajdr na firma.seznam.cz) wrote:
: On Mon, 13 Dec 1999, you wrote:
:
: > : Naco my je tato vlastnost na Rock-Stable servry ?????
: >
: > V okamziku kdy ten modul usetri jeden jediny reboot, uz je to prinos.
:
: Kdyz vemu to kolikrat jsem potreboval a mohl "jen" vymenit nejaky
: modul, pak mi se mi to zase nezda az tak uzitecne.

Priznavate ze je to aspon trosku uzitecne. To rad slysim. A protoze mi tu
jeste nikdo neukazal jediny duvod proti modulum, a tohle je aspon maly
duvod pro moduly... domyslete to uz sami. :)

: Navic asi ne kazdy
: modul za chodu lze vymenit a priznam se, ze bych na to ani nemel
: odvahu bez nejakych prechozich zkusenostech. Tusim, ze
: treba v driveru k sitovce Intel Express byl nejaky bug, ktery
: zablokoval sit pokud se modul unloadnul a zase loadnul.

Ne, to nebylo takhle. Kdyz se modul unloadnul a loadnul, bylo to OK.
Kdyz se jen udelalo ifconfig ethX down; ifconfig ethX up a mezi tim
se modul nevyhodil z pameti, kouslo se to. Evidentne chyba driveru,
ne chyba modulu jako takovych. Dnes je uz ten driver opraveny.

Leos Bitto