ATI Rage128

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 13 14:21:22 CET 1999

On Fri, Dec 10, 1999 at 09:53:05PM +0100, 3dvision na centrum.cz wrote:
> [...]
> Magnum 32MB.
> Nemohu rozbehnout Xwindow. Na strance www.suse.com jsem si stahl
> xrage.rpm a
> XFSetup.rpm verze 3.3.5.3. Pri updatu rpm -Uvh XFSetup.rpm to
> vypsalo
> chybova hlaseni ze jsou nejake soubory v konfliktu s nynejsi verzi.
> Xconfigurator tuto kartu najde jako ATI Rage128 GL Agp1x,2x a nakonec
> hlasi
> problem pri detekci pameti, po rucni konfiguraci to stejne nejede.
> Poradte jak rozjet tuto kartu (Vesa Frame Buffer jsem zkousel)...

  ja jsem rozchodil i fb i x-server od suse. Mam Debiana, takze jsem
  vybalil soubory z rpmek a dal je do adresaru, kde mely byt.

  Pro rozchozeni fb staci spravne prelozit jadro, XF86_FBDev a XF86Config.
  Neco o tom slo v konferenci, pokud budete chtit soubory poslat, napiste.
  Je to ale _priserne_ pomale, takze jsem zatim u klasiky.

  Pro rozchozeni XFCom_Rage128 jsem x-server zkopiroval do /usr/X11R6/bin
  a vybalil xf86setup do cest, jake byly v rpmku. Po spusteni chtel
  soubor README, ktery u me v distribuci nebyl, tak jsem mu ho vytvoril
  (klidne 0 B). Pak jsem ignoroval warning a kartu vybral. OK.

  Mam Debian 2.2 unstable na glibc 2.1, kterou mate taky, takze by to melo
  bezet i Vam. Na glibc 2.0 (Debian 2.1) jsem to nerozchodil ani s
  libregframe od suse.

  Jestli tedy nerozbehnete instalaci rpmek, zkuste je jako ja vybalit rucne.
  Jo - a pamet jsem nenechal autodetekovat, ale nastavil jsem 16MB, ktere
  mam natvrdo.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."