web a proxy

xbr na post.cz xbr na post.cz
Sobota Prosinec 11 06:04:41 CET 1999

Dobry den,
spravci spustili proxy server (m$) (na win siti s nekolika linuxy a sgi), a nastavili ho tak aby neakceptoval nic jineho nez MS Internet Explorer. Pozadavky jinych browseru odmitne (kupr Netscape z win i linuxu).
Pouzival jsem wget, ale ted jsem namydleny, na mou prosbu o to aby byl wget akceptovan se mi spravce vysmal. Snazil jsem se zjistit jak se browser zahlasuje, ale je to nad moje sily.
Rad bych se zeptal: neni mozne kupr ve zdrojovem kodu prepsat nejakou hlasku o typu browseru na IE?
Nebo pokud by mi nekdo poradil nejaky jiny figl nebo postup.
Dekuji
Jirka

 Pro kazdeho e-mailova schranka zdarma na:
 *** http://POST.CZ