ZIPka a 2.2.13

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 13 15:22:34 CET 1999

On Sun, Dec 12, 1999 at 09:23:25PM +0100, Roman Pavera wrote:

> pokud se nemylim ten nejzakladnejsi SPP, na jadru 2.0.36 to
> pred nejakym rokem na stejnem HW chodilo
>  se zavedenym modulem ppa

  ja jsem ji pouzival jako modul ppa i imm, v BIOSU jsem mel ECP+EPP 1.9
  na 2.2.x (uz je to dyl, co jsem ji naposled pripojil)
  jen mi nebezela, dokud jsem nenastavil dobre isapnptools - asi se to
  s necim rvalo... podporu tiskarny mam taky jako modul a v tu chvili, co
  jsem pouzival zipku, nebyl nahrany. Zkontrolujte si, zda mate /dev/sda4.

    snad to pomuze,

      Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."