ZIPka a 2.2.13 VYRESENO

Roman Pavera rpavera na seznam.cz
Pondělí Prosinec 13 19:09:57 CET 1999

Diky vsem,

problem byl jednoznacne v HW (nebo spise v tim co sedi mezi
klavesnici a zidli :-(( )

v kompu je odpalena logiky ser. portu a LPT a tak tam mam
desku s LPT, no ale kdyz jsem neco testoval a uz nevim kdy
to bylo, tak jsem zapomel vypnou LPT na boardu. Tak se
stalo, ze port na zakladni desce se bil o stejne io a irq s
deskou ISA slotu.

Jak proste ze??
Jeste jednou diky vsem
Roman Pavera

|   ja jsem ji pouzival jako modul ppa i imm, v BIOSU jsem
mel ECP+EPP 1.9
|   na 2.2.x (uz je to dyl, co jsem ji naposled pripojil)
|   jen mi nebezela, dokud jsem nenastavil dobre
isapnptools - asi se to
|   s necim rvalo... podporu tiskarny mam taky jako modul a
v tu chvili, co
|   jsem pouzival zipku, nebyl nahrany. Zkontrolujte si, zda
mate /dev/sda4.

|     snad to pomuze,
|
|       Ferda Prantl
| --
|
|    "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota
potrebujeme penize."