Clustering, databaze a sdileni dat

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 13 17:50:33 CET 1999

On 12/13/99 17:04, Karel Zak - Zakkr wrote:

> Uzke hrdlo by to urcite nebylo, hledat v nejakem bloku se da v C opravdu
> rychle a neverim, ze by se v to v pripade NARVCHOLU nestacilo.

Uvidim, asi to bude potreba vyzkouset. Jenze prece jenom me tak trosku
nahlodava to, ze existujici reseni na sitove urovni budou asi preci
jenom velice slusne odladene (napriklad pro pripady vypadku dilcich
serveru). Tohle vsechno by me cekalo napsat.

> Mozna by pripatne reseni nebylo spatne zverejnit:
> 	a) mozna by to nekdo dokazal jeste vice optimalizovat
> 	b) bylo by to poucne a zajimave

V aktualnim stavu by se z toho predevsim mohlo udelat nekomu spatne :)

S pozdravem