Clustering, databaze a sdileni dat

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Prosinec 14 10:47:58 CET 1999

On Mon, 13 Dec 1999, Michal Krause wrote:

> Uvidim, asi to bude potreba vyzkouset. Jenze prece jenom me tak trosku
> nahlodava to, ze existujici reseni na sitove urovni budou asi preci
> jenom velice slusne odladene (napriklad pro pripady vypadku dilcich
> serveru). Tohle vsechno by me cekalo napsat.

To zalezi jak to pojmes (GNU?), mozna by se nasli dobrovolnici :-)
(zajem to jak se zda vyvolalo).

> V aktualnim stavu by se z toho predevsim mohlo udelat nekomu spatne :)

To bych se nebal... Prave zverejnovani kodu vede programatory k poradnemu
programovani.

Myslim, ze poucna je uz tato debata a zda se, ze se tu vznikl nastin reseni.
Tedy (total IMHO):
	- zahodit apache na napsat neco na miru
		(mohl by to byt ten rozdelovac)
	- cache - musi byt na tom rozdelovaci? - mozna by mohl myt kazdy
	  uzel svou (a pak uz nikde neni uzke hrdlo).
	- co se tyka vypadku site mezi rozdelovacem a uzlem, tak muzes mit
	  prece zalozni uzel (uzle).
	- IMHO bych nesel cestou souboru a uz vubec ne pres nejake
	  mountovani..
	- kazdy uzel svou SQL
	- jedna materska summarizujici SQL --> vystup na web
 	- az nakonec bych se zabyval SQL (tedy pochopitelne, ze i toto misto
	  by melo byt optimalizovane, ale je to jen chytry sklad a nic vic),
	  kdyz to tak ctu tak se my chce napsat uvahu.. "kterak lide SQL
	  trapi :-)"
	  Napr. je nutne zapsat tam kazdy hit (hlavne u tech "velkych"
	  serveru - Seznam a spol.)? Neslo by tam psat napr. po deseti a
	  pocitat to v te aplikaci.
	- no a optimalizovat (na urovni kodu)...

	- kazda sranda neco stoji.... vysledek tohodle by, ale mel byt dobre
	  rozsiritelny (=investice do budoucnosti).

							Karel