Jak funguje v Linuxu klavesnice?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Prosinec 13 23:00:56 CET 1999

On Mon, 13 Dec 1999, Tomas Valusek wrote:

> mam tu jednu takrikajic fundamentalni otazku (viz %subject%. Kdyz jsem
> zkusil dat "man tty", zacalo to cosi plantat o rychlosti pripojeni pres
> seriovou linku apod., coz mi u oknzole pripada ponekud irelevantni. Me by
> spis zajimalo, kde zacit se seznamovanim se s tim, jak s klavesnici
> nakladat, jak ji premapovat apod. Ted nevim, jestli se neblamuju, ale na
> "keyboard-howto" si nevzpominam.

Prostudujte /usr/doc/console-tools*, Console*HOWTO, /usr/src/linux ...

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /