Jak funguje v Linuxu klavesnice?

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Prosinec 14 14:40:10 CET 1999

Tomas Valusek pise:
> mam tu jednu takrikajic fundamentalni otazku (viz %subject%. Kdyz jsem
> zkusil dat "man tty", zacalo to cosi plantat o rychlosti pripojeni pres
> seriovou linku apod., coz mi u oknzole pripada ponekud irelevantni. Me by
> spis zajimalo, kde zacit se seznamovanim se s tim, jak s klavesnici
> nakladat, jak ji premapovat apod. Ted nevim, jestli se neblamuju, ale na
> "keyboard-howto" si nevzpominam.

Otazka zni - chcete zjistit, jak funguje klavesnice (cti konzole) nebo si
chcete jen premapovat klavesnici? To druhe je totiz docela snadne a staci
si zbezne prohlednout /usr/doc/console-tools a zamirit primo do adresare
/usr/share/keymaps, kde zjistite, jak takova klavesova mapa vypada - dal
uz budete potrebovat jenom "man keymaps".

--
                                   David Kužela