Clustering, databaze a sdileni dat (MySQL)

Ondřej Surý ondrej na globe.cz
Úterý Prosinec 14 09:46:45 CET 1999

On Mon, 13 Dec 1999, you wrote:
> Mam ale trosku strach z toho, ze rada 3.23 je teprve alpha.

	Z mych zkusenosti je rada 2.23.x spolehlivejsi a rychlejsi.  Resp. kdyz
se clovek vyvaruje nekolika veci, jako insert delayed (bug v glibc) ve verzich
nizsich nez 3.23.7 (tam je workaround), a CHECKSUMu v tabulce (bug v MySQL,
zrovna vcera jsem ho hlasil do konference).  Ale chyby v tabulkach se objevuji
daleko mene (resp. vubec) nez v 3.22.x rade.  Ta byla (s ceskym charsetem)
docela hakliva na klice u velkych tabulek (moje zkusenost).

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz>
GLOBE Internet s.r.o. http://www.globe.cz/