Clustering, databaze a sdileni dat (MySQL)

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Prosinec 14 10:41:46 CET 1999

On 12/14/99 09:46, Ondoej Surý wrote:

> 	Z mych zkusenosti je rada 2.23.x spolehlivejsi a rychlejsi.  Resp. kdyz
> se clovek vyvaruje nekolika veci, jako insert delayed (bug v glibc) ve verzich
> nizsich nez 3.23.7 (tam je workaround), a CHECKSUMu v tabulce (bug v MySQL,
> zrovna vcera jsem ho hlasil do konference).  Ale chyby v tabulkach se objevuji
> daleko mene (resp. vubec) nez v 3.22.x rade.  Ta byla (s ceskym charsetem)
> docela hakliva na klice u velkych tabulek (moje zkusenost).

Hm, asi se na to podivam. Diky za info

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.