Clustering, databaze a sdileni dat

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Prosinec 14 10:22:47 CET 1999

On Mon, 13 Dec 1999, Jakub Dadak wrote:

> Podle meho nazoru je v tomto pripade metoda hrube hardwarove sily
> nejlepsi reseni.

 Nepouzivaji tuto metodu u M$? Neni zajimavejsi najit slaba mista, pokusit
se o zlepseni a az uz to nepujde dal, tak sahnout na HW? Casto se da
optimalizaji (casto jen nekolik malo radek kodu) udelat mnoho, nedavno jsem
psal neco do PgSQL, udelal jsem to tak jak by se ocekavalo. No a pak jsem to
zacal optimalizovat a v soucasne dobe je ta funkce o 50% rychlejsi a stacilo
opravdu malo (jen se zamyslet:-) - a to jsem take na zacatku mohl rict "dejte
si tam dalsi CPU..."

Jde o to, ze trva-li neco 0.005 vterin tak po vynasobeni nekolika milionama
dostanete cas "na svacimu".. Todle je problem vsech cyklickych operaci.
Trva-li v SQL neco 0.0001 vteriny na jeden radek tak pri dotazu na poradnou
tabulku to muze byt nekolik vterin...

							Karel