Cannot continue - abborting POMOC! :-(

Ales Horak ales na rupnw.upol.cz
Úterý Prosinec 14 11:26:50 CET 1999

> Mounting proc filesystem                  [OK]
> Activating swap partition                  [OK]
> Setting hostname  sp.domain.cz     [OK]
> Checking root filesystem
> /dev/hda6 is mounted. Cannot continue, abborting.   [FAILED]
>
> ***An error occurred during the file system check
> ***Dropping you to a shell; the system wil reboot
> *** when you leave the shell.
> Give root password for maintenance
> (or type Control-D for normal startup)

Mozna uz jdu s krizkem po funuse, ale presne stejne se mi to chovalo vcera,
kdyz jsem do bedny pridaval disk a mel jsem ho v biosu spatne nastaveny.
Uz nevim co presne mu vadilo (myslim ze nebyl v LBA modu), ale stacilo
pustit HD Autodetect, potvrdit zjistene a bylo to OK.
--
           Ales Horak
           Palacky University Library Sys_admin(void:)