RAID

Vilem Pulc pulc4 na students.zcu.cz
Úterý Prosinec 14 18:43:08 CET 1999

Zdar, mam takovy malinky problem, zkousim nahodit RAID diskovy
pole v modu linear.  Chci to jen na zkousku, taky to jedu pouze
na jednom disku tak, ze spojim dve partice hdc2 a hdc3 do
jednoho md0 device. Ale kdyz dam mkraid /dev/md0, tak mi to vypise:

[root na Dune /root]# /sbin/mkraid -c /etc/raid1.conf /dev/md0
handling MD device /dev/md0
analyzing super-block
disk 0: /dev/hdc2, 780192kB, raid superblock at 780096kB
disk 1: /dev/hdc3, 780192kB, raid superblock at 780096kB
mkraid: aborted, see the syslog and /proc/mdstat for potential clues.

mdstat suse mlci (zadne md zarizeni neni inicializovano..) a
syslog je prazdnej.

Zkousel sem i inicializovat jako RAID1, ale s naprosto stejnym vysledkem..

Kdyz sem pak mel raidtab pro linear v etc tak mi nechtel linux vubec
nabehnout a hlasil ze md0 muze byt pouze v LINEAR nebo RAID0 modu a v
LINEAR sem se to pokousel nahodit...

V kernelu mam podporu mult dev a vsech modu RAIDu.

Howto znam na zpamet, man nic nepise a tak uz nevim...

					Viky