Clustering, databaze a sdileni dat

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Prosinec 14 19:31:44 CET 1999

> Nekde jsem videl vysledky, kde byl mezi N. a N+1. procesorem prirustek
> zaporny. Proste rezie (ktera muze pri ne moc chytrem pristupu snadno rust
> s ctvercem poctu procesoru) vzrostla vic, nez celkovy vykon.

	Hadejte proc ma NASA a jine spolecnosti technologii XChalenge od SGI.
Kdyz tak posloucham nektere nazory..., ono skutecne neni od veci si neco
o pararelnim zpracovani precist, ne vse co se zda na prvni pohled
logicke je skutecne dobre a vede ke zlepseni.

	Co se tyka CPU, pak se podivejte na jiz nekolik desetileti stary zakon
definovany a znamy jako Sun-NI, neni sice dokonaly, ale ukazuje kdo je
na spici, kdo se k ni snazi prodrat a kdo je uplne mimo misu...

PS: Intel by se tam snad ani nevesel...

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz