conf.modules

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Úterý Prosinec 14 23:17:53 CET 1999

Mam taku otazku ako vlastne funguje conf.modules.
Je mi jasne, ze ako to ide cez alias,options a este nejake pre-install
ale mna by zaujimalo ako korektne pridat nejakyy modul tak aby sa mi nakopol
pri boote. Zistil som totiz, ze take klucove slova ako ethx si proste vybera
jeden skript a na zaklade nich nakopne ethx. Takisto take slova ako sound alebo midi.
Ja som si takto chcel pridat nieco na video4linux ale to uz nenahodil.
Jedine riesenie bolo, ze som trsoku zmodifikovall jeden startovaci skript. Ale to
sa mi nezda ako velmi pekne riesenie. Da sa to aj nejak inac, korektne?
OOops zabudol som napisat, ze to chcem pre RH6.1.

	Dakujem

			Peter Hanusiak