Problem z FTP

Lukin lukes2 na pal.skm.vutbr.cz
Středa Prosinec 15 02:22:18 CET 1999

Opet se vracim k problemu s rootdirectory pro ftp.... Ted to trochu vice popisu, protoze jsem doopravdy nenasel spravne reseni problemu. Problem je v tom ze potrebuji aby vsem uzivatellum skupiny FTPUSERS automaticky po nalogovani na ftp udelal korenovy adresar ktery je ovsem umisten v adresari /net/ftp.... Vim sice ze to nejak jde prikazem CHROOT, ale ani pomoci manovych stranek jsem se nedopidil spravneho reseni.....
Uzivatel ma nastaveny homedirectory jako /net/ftp a spusteci scrip /bin/false
V souboru ftpaccess mam nastavene GUESTGROUP FTPUSERS....
Poradte, opravdu jiz nevim jak nastavit spravne rootdirectory....

Dik Zdenek

ICQ : 50998711
Email : xlukes01 na stud.fee.vutbr.cz