Problem z FTP

linux-cz linux-cz na cps.sk
Středa Prosinec 15 08:53:11 CET 1999

> Opet se vracim k problemu s rootdirectory pro ftp.... Ted to trochu vice
popisu, protoze jsem doopravdy nenasel spravne reseni problemu. Problem je v
tom ze potrebuji aby vsem uzivatellum skupiny FTPUSERS automaticky po
nalogovani na ftp udelal korenovy adresar ktery je ovsem umisten v adresari
/net/ftp.... Vim sice ze to nejak jde prikazem CHROOT, ale ani pomoci
manovych stranek jsem se nedopidil spravneho reseni.....
> Uzivatel ma nastaveny homedirectory jako /net/ftp a spusteci scrip
/bin/false
> V souboru ftpaccess mam nastavene GUESTGROUP FTPUSERS....
> Poradte, opravdu jiz nevim jak nastavit spravne rootdirectory....

mohol by pomoct riadok v ftpaccess :

upload /home/USER/* yes USER USER 0644 dirs

samozrejme ten user by mal byt malymi pismenami :)

Marian Sabo