Kde vzit (vyrobit) driver disk pro instalaci RH

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Prosinec 15 10:54:20 CET 1999

Zdravim,

nevite jak se udelat driver disk pro instalaci RH6.1 - konkretne potrebuju
aby mi to naslo radic AHA 7890 ktery to zrejme standartne neumi. Po bootu
se to pta na driver disk jenze kde ho vzit . Istalacni manual o tehle
fazi nic nepise - zminuje se az o 'select language'.

Pouzivam image bootnet.img pro start, protoze momentalne nemam CD.