Kde vzit (vyrobit) driver disk pro instalaci RH - reseni

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Prosinec 15 13:07:47 CET 1999

On Wed, 15 Dec 1999, Petr Simek wrote:

Zdravim,

omlouvam se za svuj predchozi dotaz - je to jednoduche - pri instalaci se
da zvolit dalsi zarizeni (ktere nebylo detekovano) a ten driver tam je,
zadna dalsi disketa neni treba.