MS a ???

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Středa Prosinec 15 11:01:51 CET 1999

aha,
takze jde spis o tu formulaci "protokol TCP"
trosko me to zmatlo, a trosku jsem si to nedal dohromady.

Takze tyhle zalezitosti jsou v rfc1323 a je to rozsireni
standardniho TCP.

...a me nezbyva nez se tise stydet, ze jsem byl tak hloupy a nacal
tuhle debatu ;-))
JaCi

On 15 Dec 99, at 9:31, David Rohleder wrote:

> /usr/src/linux/net/ipv4/tcp.c:
>
>  * Retransmission Timeout (4.2.2.15)
>  *   MUST implement Jacobson's slow start and congestion avoidance
>  *     stuff. (does)

 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191