MS a ???

Martin Lipinsky mlc na czech.net
Středa Prosinec 15 11:31:16 CET 1999

On Wed, 15 Dec 1999, Jaroslav Cibulka wrote:

> "Protokol TCP pouzívá dva hlavní kontrolní mechanismy jak omezit
> pretízení sítě. Jedním tzv. pomalý start (slow start), druhým
> zamezení pretízení (congestion avoidance). V praxi to znamená, ze
> kazdé Internetové spojení (treba posílání dopisů nebo
> prohlízení stránek ) zacíná s nejmenší sírkou pásma a ta se, pokud
> je to mozné, postupně az do urcité hodnoty zvysuje, címz
> se spojení urychluje....."
> Nikdy jsem o nicem takovym neslysel - je to (jeden z posledni
> dobou castejsich) bludu MS, nebo jak ???

Nedokazu posoudit zda je to popsano _PRESNE_ nicmene takove moznosti IP
skutecne ma. Vsak polozte si otazku jak je mozne ze internet funguje na
takovych vecech jako je 'ethernet - pomala linka - ethernet' ...

Preci je to 10Mbit a pak hrdlo treba 64Kbit.

Bez popsanych mechanizmu by jste si internetu prilis neuzil >;)

S pozdravem

Martin Lipinsky'
email: ml na czech.net
pgp: http://ml.czech.net/ml.asc