rh6.1 rescue ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Prosinec 15 12:50:30 CET 1999

Zdravim.
Som skusil oprasit stare bootovacky z rh5.0, ale uz su akosi moc stare.
Tak som sa rozhodol spravit si bootovacky rh6.1. Avsak zistil som, ze je
tam iba boot. A ja hlavne potrebujem rescue mod.
Ked zadam nedefinovany prikaz rescue, skoncim na unable to mount root.
Ked idem normalnym stylom, dostanem hlasku ze treba driver disk...
Nuz co dam cancel, lenze potom to chce cd-cko.
Kde zozeniem nieco co sa da pouzit aj na instalaciu aj na rescue rh6.1 ?
Podotykam, ze niekde rh6.1 nemam nainstalovane. Zeby som sa mal vratit k
starsim instalackam ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }