RH 6.1+

Daniel Fiser daniel.fiser na osf.cz
Čtvrtek Prosinec 16 16:38:18 CET 1999

Michal Krause wrote:

> FTP server, ktery si neporadi s CWD? To je nejake divne, ne?

Je to divne, ale je to tak - v chybovem vypisu toho Pythonovskeho
scriptu byl uveden hned na prvim miste problem s prikazem CWD. No a v
logu FTP serveru mi to psalo, ze u prikazu CWD je potreba uvest alespon
jeden parametr.

Ja jsem to zkousel s IIS 4.0 na WinNT a se vsemi pro Win9x z Tucows
(http://www.tucows.cz/ftpserver95.html). Mozna to ale bylo necim jinym -
treba si FTP servery neporadily s pasivnim modem., treba to bylo jeste
neco jineho. Kazdopadne po pridani virtualniho adresare do HTTP serveru
IIS 4.0 uz instalace pres HTTP probehla.

Zdravim,
Daniel Fiser