linuxrouter

Brano Zarnovican zarnovican na pobox.sk
Středa Prosinec 15 15:38:31 CET 1999

> vsak to je to, co neviem najst
> uplne na zaciatku som zabudol uviest, ze kernel je 2.0.35 + patch-e
> a tam som nenasiel ziadnu volbu pre konsolu
> mozte byt konkretny, v ktorej sekcii ktoru volbu ?

Mylil som sa. V 2.0.35 som to tiez nenasiel. Vo vasom pripade bude
chyba niekde inde. Len tak som skusil do archivu konefrencie
linuxrouter dat "initial console" a vyhodilo mi to napr. aj toto:

Well ... that message probably means one of these things:

1. "init" is not loading properly

2. "init" is running but cannot find "/etc/inittab"

3. "init" is finding "/etc/inittab" but can't find "/dev/tty1" or "/dev/tty2".

S linuxrouter skusenosti nemam, ale vsimol som si ze sa taha cez
initrd. Ta hlaska "unable to open initial console" sa vypisuje
za PO namoutovani root-u. Ste si isty, ze to robite tak isto ako
ten povodny kernel? Moze tam mat napr. ponastavovane veci cez 'rdev' co
vy nemate.

						BranoZ