linuxrouter

Ladislav Kaderjak laco na unicom.sk
Středa Prosinec 15 14:58:09 CET 1999

> initrd. Ta hlaska "unable to open initial console" sa vypisuje
> za PO namoutovani root-u. Ste si isty, ze to robite tak isto ako
> ten povodny kernel? Moze tam mat napr. ponastavovane veci cez 'rdev' co
> vy nemate.

vsak to keby som vedel ako to robi ten povodny kernel
vlastny kernel som skusil robit z 2.0.35 + initrd-archive_2.1_2.0.35.diff,
2.0.36-pre-patch-15.diff - sa my nepodarilo aplikovat ( resp. ciastocne
ano, nieco preslo a nieco nie )
pravdu povediac, neviem presne ako sa to robi
niekde som videl "patch < XXX.diff", tak som to skusil ( v pripade
initrd-.. OK), ale 2.0.36-pre-patch-15.diff sa ma zacal vypytovat a
skoncil som ( uz som zacal studovat man patch, ale rychlejsiu odpoved rad
prijmem)