RH 6.1+

Daniel Fiser daniel.fiser na osf.cz
Středa Prosinec 15 18:45:05 CET 1999

Tomas Bazant wrote:

> Je mozne do oficialni dostribuce RH 61 pridat ne lokale nejake dalsi
> balicky (Mesa,..., blablabla), vygenerovaty ./genhdlist a distribuci
> povazovat za instalovatelnou? U drivejsich verzi jsem s timto postupem
> nemel zadny problem, 61 se mi z takto upravene distribuce nechce ani
> nainstalovat, ani upgradovat (oboji pres ftp). Pri instalaci napise
> nejake prapodivne hlasky o exceptions v pythonovych souborech a je
> konec.

Zdravim,
mel jsem podobne problemy s instalaci RH 6.1cz pres FTP a chybami v
Pythonovych scriptech. Psal jsem o tom do konference v sobotu, staci se
podivat do archivu.

Pokud se Vam tam nechcedivat: udelejte to pres HTTP server, v
Pythonovych skriptech je pouzity FTP prikaz CWD, se kterym si ani jeden
ze mnou zkousenych FTP serveru (ano, pouze na platfomre Win32 ;-)
neporadil. Staci se podivat do logu FTP serveru.

DanF